Бєлова Вікторія
Вікторівна
Освіта: вища педагогічна, Кіровоградський державний педагогічний
інститут ім. О.С.Пушкіна, 1988 рік
вища
спеціальна педагогічна, Київський державний педагогічний інститут ім. М.П.Драгоманова, 1992 рік
Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів, вчитель допоміжної школи, олігофренопедагог дошкільних закладів
Місце роботи: КЗ "Знам’янська
спеціальна школа КОР"
Посада: вчитель початкових класів спеціальної школи, олігофренопедагог
Стаж роботи на даній посаді: 34 роки
Проблема, над якою я працюю протягом багатьох років і продовжую працювати – «Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання». Та проблема, над якою я працюю паралельно – «Розвиток дрібної моторики учнів з особливими освітніми потребами» є першочергове завдання на даному етапі. Тому я поєдную в своїй роботі цікаві завдання, які допомагають учням краще сприймати учбовий матеріал.
Проблема, над якою я працюю протягом багатьох років і продовжую працювати – «Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання». Та проблема, над якою я працюю паралельно – «Розвиток дрібної моторики учнів з особливими освітніми потребами» є першочергове завдання на даному етапі. Тому я поєдную в своїй роботі цікаві завдання, які допомагають учням краще сприймати учбовий матеріал.
Приємно бачити квітуче обличчя. Не забудьте про презентацію педагогічного досвіду. Успіхів!
ВідповістиВидалитиСпасибо за визит на мою страничку. О презентации стоит подумать...
Видалити